Jobbfest!

Nu vart det ett tag sedan jag bloggade igen, men jag har haft ganska mycket att stå i, jobbar samt pluggar. Men nu sitter jag på jobbet och helt lugnt är det, dock vart det rush i morse.
Ikväll efter jobbet så är det jobbfest här på kontoret, kommer nog bli jätte kul. Vi ska tydligen "flyga med nordea flight"... lite mer internt sådär men.
I morgon ska nog jag och Victor på universeum om han går med på det, men jag vart så farsinerad när Karin sa att man går inne i regnskogar och i en gång där hajar simmar runt en.
Sceary! :D

Kommentarer
Postat av: Jossie

Höörrududööh ! Nu tkr jag att du ska uppdatera lite här :) Vill ju läsa om hur du har det gumman! PUSS på dig <3 Jag saknar dig!

2011-03-15 @ 14:01:25
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0