Jobb i morgon redan?!

Nu sitter Victor och jag här i soffan och tittar på uppdrag granskning, handlar om utvandrade svenskar till Norge och hur dåligt de har det. Hur de får bo 14 st i en lägenhet med kackerlackor och betala 50000 :- tillsammans. Helt sjukt, och så får de inge jobb heller.. Skulle inte vilja flytta dit.
Att bero på jobb och sådant så ringde min blivande chef mig och hörde om jag redan kunde börja i morgon, så det var ju toppen. Slipper jag bli hemmasittandes eller på stan och göra av med pengar.
Tänkte att ni skulle få hur vi bor också...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad mysigt ni ser ut att ha det! :)

2011-02-09 @ 21:56:02
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Pa

Shit, vad snyggt ni har det, och städat. Inte en tröja på golvet... Sen vill man ju bara fråga en sak, så fort det flyttar in en tjej i lägenheten så måste vi karlar liksom bära ner grejerna till KÄLLAREN, vad är detta? Saker som man vill ha nära som karl.

Stå på dig Viktor, vi måste värna om våra viktiga saker.



Kul att ni är på plats i alla fall och att du fått börja jobba lite tidigare så slipper du slappa i sängen därhemma och få "pösmage", hehehe...

Ska mäta soffan ikväll, men det ser ut at kunna bli lite trångt. Det skulle kanske i värsta fall bygga den som en enkel trea?



Go for it!

2011-02-10 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0