Skitväder

Nu sitter jag här på nya jobbet, började dagen lite jobbigt när jag var inställd på fel kontor så ingenting gick som det skulle. Men nu fungerar det trots att jag är i sundsvall enligt datorn.. Kanske i mitt huvud också så är jag väl det.
Jobbar till 6 i kväll så efter det tänkte Victor och jag gå o träna på fysiken som ligger precis där vi bor så det är perfekt, eftersom det är världens oväder här, smöblandat regn.. Tycker synd om alla kunder som kommer in och är genomblöt.

Jag ska tydligen vara ensam hemma när Victor ska åka till London i slutet av februari, och det kommer ju gå sådär. Hatar att sova själv, någon som vill komma och sova med mig?! haha..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag skulle gärna komma och göra dig sällskap! :D

2011-02-10 @ 18:08:26
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag skulle gärna komma och göra dig sällskap! :D

2011-02-10 @ 18:08:31
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0