Rolig gubbe!

Idag har faktiskt varit en bra dag! Mår inte så bra dock, lite matt.. Var halvsjuk igår låg hemma hela kvällen så Victor fick gå själv till Cattis och spela spel, så det var ju tråkigt. Hade längtat och spela besserwisser, som är jätte roligt!

När jag skulle åka hem iaf så stod en gubbe vid hållplatsen och vissla sedan sa han åt mig att han skulle hålla koll när bussen kom åt mig för jag satt och lutade mig fram för att se när den kom, och när bussen äntligen kom så sa han "NU KOMMER DEN!!" och jag svarade lite artigt att jag såg det.. Sedan står det "backa" på min buss som jag åker så då säger han "alltså jag förstår inte varför det står backa på bussen… den går ju framåt, jag har sagt till busschauffören att han måste ändra på det, men än så länge har han inte gjort något.." jag var nära på att lägga mig ner på marken och kikna av skratt! Ibland förgyller folk ens vardag, haha!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fan vilken skön snubbe! :D

2011-02-21 @ 21:25:57
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0