hejdå löshår.

Idag har varit en bra dag tycker jag, eller igår kanske man säger nu efter 12 men jag drar det ändå till idag tills klockan blir ca 5-6 tiden. Jobbade till halv 5 sedan gick jag och handlade, gick hem för att fixa pajen. Då jag vart tvungen att ringa hem för att få det perfekta receptet, så vart kvar i telefon ganska länge eftersom Leija var hemma (1 1/2 år) hos mamma och pappa. Hon är för söt, skrattade så mycket när hon fick telefonen i örat.
Sedan åt jag och Victor en mysig middag medan han tog ut mitt löshår, han fick vara min gaykompis där ett tag. Har så fruktansvärt tunt hår nu, känns inte som jag har något. Det är säkert lika tjockt (tunt) som jag hade innan jag satt i löshåret men man har blivit så van med tjockt hår nu så det vart en stor förändring. Efter det klippte jag mig, så nu är det riktigt fräscht.
Efter någon timme senare kom Alexander och Sara på besök, satt och prata och spelade ett nytt spel Victor fått av mig, mycket roligt spel vill jag lova! Hette "Helt hysteriskt", inte så mycket regler så passar perfekt som partyspel.
Drack lite vin och spelade även buzz, vilket jag vann på!! Galet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0