Första dagarna i Götet

Ja nu tänkte jag verkligen köra igång med detta med blogg igen, ska verkligen försöka. Eftersom nu har jag ganska mycket att rapportera, för nu har jag flyttat ifrån kära lilla Sundsvall mot storstaden Göteborg. Har som fått heltidstjänst på nordea här i Göteborg, hur roligt som hellst. Men jag har ju också flyttat ner till min Victor, så det är ju också en del att jag har flyttat. Saknar redan alla kompisar och familjen hemma, men det känns ändå bra.

Så i måndags kom vi fram i spöregnet, gick bra att köra ner. Sprang upp med alla kartonger och började att packa upp, så genom allt jobb i måndags och igår så har vi faktiskt fått mycket på plats. Inga kartonger står kvar eller något, utan alla kläder är inpackad i garderoberna och jag har fixat lite. Med tanke på att Victor bott här så var de kanske inte så mycket organiserat. Så vi fixade mycket igår och flyttade ner massa saker som man aldrig använder ner till källaren.
Bilder på lägenheten kommer inom kort, ligger och tittar på nyhetsmorgon själv nu i sängen, Victor gick nyss till skolan, så på dagarna är jag ensammen. Men börjar jobba på måndag så då får jag lite mer att göra.
Just nu är det bara plugg och fixning här hemma som jag sysslar med.

Här är vi i bilen på väg ner..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt härligt :) nu ska vi bara fixa designen! :) Hör av dig! Fick ju aldrig kontakt med dig igår..

2011-02-09 @ 09:23:30
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0