uppdatering

Mycket har hänt sedan sist, men jag är ganska dålig på att skriva blogg. Jag skriver det mest bara för att få skriva ner lite tankar om det är mycket som rör sig i mitt huvud.
Sedan sist har studenten varit tror jag, fick ingen sommar för jag jobbade istället. Fick ett jobb några dagar innan studenten på Nordea, så det var jätte roligt att fortsätta med något jag vill syssla med i framtiden, eller inom samma ämne iaf. Roligaste är att det är sånt bra folk där, vilket jag inte trodde. Man har ju alltid förutfattade meningar om att bankkvinnor och män ska vara strikta, pråper och oerhört tråkig, men så var ju verkligen inte fallet. På de ställen jag jobbat hittills har jag bästa arbetskamrater på Nordea.
I sommar var det även två andra sommarvikarier som kom och jobbade i mitten av sommaren ungefär, toppenkillar! En utav dem råkade jag falla för, så han sitter här brevid mig nu i gbg.
Firade en månad tillsammans i torsdags, så jag for ner hit efter jobbet och överraska honom i går. Skulle göra allt för att få minen jag fick utav han när han öppnade dörren på bild.
Idag har jag varit ute och gått lite här i Göteborg sedan gick jag och köpte lite middag och fixade innan Victor kom hem från tentan. Vart faktiskt gott, jag kan faktiskt slå till ibland och göra mat utöver korv och spagetti. (IBLAND)
Du är underbar Victor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0