Kvalitetstidena

Idag har det varit en lugn dag utan misstag eller några bråk med SJ. Vaknade vid tio och gjorde mig iordning sedan for jag till elin där vi åt och myste på lite. Så sällan man hinner vara med varandra nu, för det känns som jag bor i en väska. Antingen är träningsväskan eller så är det resväskan, men jag har börjat vant mig. Man uppskattar de små sakerna mycket mer. Som tex lite kvalitetstid hemma med familjen eller som nu, åka och vara med Elin en stund innan träningen.
Så idag har också hunnit med att myst med en sjuk mamma och varit snäll och passat upp henne.

I morgon bär det iväg till Skellefteå där vi ska ha dubbelmöte, åker först till Scandic i Skellefteå sedan på lördag morgon åker vi vidare upp till Boden där det säkert kommer bli en tuff match, sedan "hem" igen till Scandic i Skellefteå och sova sedan på söndag morgon har vi match mot Skellefteå Innebandy IF.



Kommentarer
Postat av: Pa

KvalitetstideRna är fina att ha. Man saknar inte kon förrän båset är tomt.



Så långt tillbaka som jag kan minnas har jag lidit av minnesförlust...

2010-10-18 @ 12:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0