Hemkomst & 19 år...

Idag har varit en helt normal dag hittills, har jobbat och tiden gick fort som vanligt när man är där. Fick dock sluta tidigare än vad jag brukar sluta på torsdagar. (har öppet till 6 istället för 3) så jag jobbade till halv 5, annars är det halv 7. Så det kändes himla skönt.
Nu sitter jag och ska snart packa väskan åter igen för att åter igen åka på träningen.
Direkt efter träningen ska jag åka och hämta Victor för han kommer hem över min födelsedag, dock kommer han väl säkert hem för att göra en massa andra saker också.

I morgon är den "stora" dagen, för då fyller jag nämligen 19 år!!!! STOOORT?!? Nej, ganska världelös ålder, bara ett år närmare pensionen... 

Här var för två år sedan när Ida och jag fyllde 17, mycket har hänt sedan dess.. Spelade bara Abba hela kvällen, här skulle elin och jag dansa till någon utav deras låtar. Mycket rolig kväll!



Kommentarer
Postat av: V

Jag har väl inte så mycket annat inplanerat än att fira dig :) Har du kvar prinsesskronan?

2010-10-21 @ 19:12:24
Postat av: V

Jag har väl inte så mycket annat inplanerat än att fira dig :) Har du kvar prinsesskronan?

2010-10-21 @ 19:13:15
Postat av: E

HAHAHAH har jag en ros i munnen? ;)

bra romantisk ja ;)

2010-10-22 @ 13:22:51
Postat av: Pa

Det ser ut som ni dansar till Dancing Queen, kan det stämma?

2010-11-19 @ 14:10:14
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-14 @ 22:10:19
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Jossiepossie

Dags att börja skriva igen kanske gumsan ;)



Svar: Jaaa du gullet! Det tror jag faktiskt att jag göör :D <3

2011-02-08 @ 21:51:01
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0