new stuff

Kände att det var dags för ett blogginlägg, blir bättre och bättre successivt. Sitter just nu med hemfrov i fysik, precis vad man vill börja veckan med! Hade ingen svenska, så då var jag duktig att kliva upp ändå och göra detta så det blir klart någon gång.
I fredags var Ida och jag på stan för lite spontanshoppning, dock var det nödvändiga saker. Jeans tex som jag har två par utav som jag använder, sedan brukar systers jeans hamna på benen. Bra fråga hur...

Får inte in bilderna på datorn just nu, kommer upp lather tonight.

Längtar till 23/2!!!!!!

För då ska jag göra något som jag gjort förut, kommer inte ångra mig denna gång heller!



Kommentarer
Postat av: Jossie

vad händer då :D ? btw.. saknar dig !

2010-02-17 @ 14:23:06
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/
Postat av: Matilda

ska du tatuera dig då? ;)

2010-02-21 @ 20:54:15
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0