Sverige - Malta

Hade lovat mig själv att inte göra någonting annat än plugga idag, hade till och med skrivit in i kalendern "pluggdag!", men en match mot Malta säger jag inte nej till iaf. Så tog en paus och satt mig framför tvn med en jättegod glasstårta. Mamma och jag sitter och skriker och tycker de kan göra mål någon gång, men inte då. Vad är Zlatan bra till? Jo göra mål i sista minuten så man ska sitta och vara nervös hela matchen. Fel att göra det lite tidigare gubben?

Pappa - hade bollen varit inne i mål hade ju aldrig målvakten hunnit med
Mamma och jag - VA?!
Pappa flinar och tycker han var rolig.



Kommentarer
Postat av: ida

Okej! Tack för uppmaningen! ;D ahah Blir det Idol sen då? :P

2009-09-09 @ 20:10:02
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0