Sovasovasova

Då var man uppe vid den här tiden igen då, halv 2 tiden. Trött runt 11 men förstår inte varför ja inte går och lägger mig då iställe för att sätta gång någon serie man inte kan sluta titta på. Sedan är man för trött för sova!
Dumt av mig

Frilufsdagen
Vi valt ridning på valfri plats i morgon då (vilket jag tycker låter lite roligt) men ida och jag ska umgås iställe. Värsta som finns är ju hästar, skulle inte kunna sätta mig på en häst, stora och läskiga, fy! (Ta inte illa upp ni som tycker om dem). Så ida och jag ville inte sitta och frysa i 5 timmar, så det vart hemmaslö för oss. Fast ska först gå en långprommis.


Kommentarer
Postat av: andreas

Håller med hästar är inte rolig att leka med! ;p

2009-02-24 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0