Matchtajm

Vaknade 8 i morse men kunde inte kliva upp för jag var så trött, hade gått o lagt mig typ 2, så får ju skylla mig själv.
Kvart i 9 hade vi samling på skönsberg så var bara att kliva upp och packa.
Matchen gick väl bra, 2-2 synd bara att vi inte fick 3 poängarn. Stolpskott kan gå en på närvena!




En sak som är så himla rolig med att stå i mål är att reta de framför mål, de blir så jävla sur :D
Fyp stå och peta på dem eller något sånt, men man förlorar ju bara själv på det om de gör något tillbaka.
Dock ska man inte vara så oschysst som en målis för ett tag sedan, jag spelade ute den matchen och stod och täckte henne, sedan så drar hon ner brallorna på mig ända ner till fötterna, de är ju ganska fult.


Kommentarer
Postat av: ida

svar: haha! Jaa, gör det! :D haha

2009-02-22 @ 23:12:26
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: ida

svar: tack desamma! Du var grym igår!! :D

2009-02-22 @ 23:12:54
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0