Ny tatuering?

Jag har länge fundera på att ha en text längst ryggraden och är nog ganska säker på vilket text "efter regn kommer skolsken". Vilket betyder att när allt verkar dåligt så kommer det ändå bli bättre, man måste nog alltid se framåt och vara positiv, vilket passar nog bra på mig. Det ska självfallet inte stå på svenska, så har därför börjat fundera vilket språk, arabiska och hebreiska är har fina bokstäver. Men hebreiska känns lite för troende, och den arabiska översättningen vart mycket bra. "بعد المطر يأتي الشمس المشرقة"


Fick inspiration från Victoria Beckhams ryggtatuering, hennes betyder "jag är min väns och han är min" på hebreiska.
Hade ungefär tänkt något liknande.


Kommentarer
Postat av: elin

så jävla snygg stina ;) DO IT!

2009-08-27 @ 19:50:47
Postat av: Ida the best

ah... riktigt snyggt faktiskt=) ser nästan lite stilfullt ut ju:D;)

2009-08-27 @ 20:58:02
Postat av: Caroline

Hej! Googlade fram din blogg av en slump :) såg att du fått fram arabiska tecken! Måste fråga hur du gjorde, vill nämligen få fram hebreiska tecken! Mvh

2010-04-08 @ 18:24:22
URL: http://carolinewivhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0