Dagens shoppingrunda

Efter en "hård" dag i skolan kom Ida och jag på att kollegeblock inte skulle vara fel eftersom på lektionerna gick lärarna direkt på genomgångar så blev en stanrunda med min barndomskompis Ida, åt även på subway vilket var ett år sen kändes det som. Vi skulle gå en "skorunda" och leta stövlar (vilket känns vinter, men lock outside det börjar faktiskt bli höst). Jag hittade många fina stövlar, de jag mest fastnade för var nog de på euro sko, men då var det inte äkta skinn. Ta mig inte som en sån som måste ha det finaste nu, utan skinn håller bättre på vintern, syntet blir fula efter kanske en månad.

Men gick in på deras hemsida där de hade typ lika skor fast äkta skinn, så det gillade jag men vet inte vad jag tycker om klacken, hade nog haft med högre, för jag får lite ridskoaktigt av de där. Får väl leta vidare, säg gärna till om ni vet ett om ett par!
Vi gick runt och letade en grå kavaj också men hittade bara en randig och båda såg nog lite för affärskvinnlig ut.

Vi vandrade neråt på sundsvalls stora gata och köpte kollegeblock och fina kalender, vart lika dana fast olika färger.
Köpte också en tröja i all hast, bilder senare.

Kommentarer
Postat av: ida

Det är svårt det där med vinterskor, tycker jag...

Det är så mycket enklare på sommaren! :) hihi

2009-08-27 @ 21:24:53
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Stina

haha helt rätt ida, då kan man ju nästan gå utan ;)

2009-08-27 @ 23:42:29
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0