Innebandyhelg

Igår var det en fartfylld dag, började med att väckarklockan ringde kl 07.00, blev upphämtad en timme efter av Linnea och Lina. Tog våra rumpor till höglunda och värmde upp inför timrå matchen, som slutade 10-1. Sedan käkade vi och det började sedan dra ihop sig inför klockarberget-matchen, den slutade 5-0. Efter den var det dags för ännu en till match kl 4 mot Sundsvalls IBF, vi kämpade på som grisar och vann med 1-0, riktig kämpar match.
Så det var himla roligt att vinna alla matcher i DM.
Efter sista matchen skyndade jag mig hem för att göra mig ordning för att gå till matilda som fyllde 18 år, var trevligt. Mycket trevliga folk, tidig hemgång runt 12 eftersom det är ny match idag, träningsmatch mot hudik/björkberg. Spenande "sa kossan"!

Innebandyhelg så det rusar om det, men vi gillart! ETT, TVÅ, TRE.. ANKARS!

Kommentarer
Postat av: MajaS

STINA! nu har du inte bloggat på länge. kom igen, jag väntar på inlägg ;)

2009-09-27 @ 13:19:48
URL: http://maajaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0