1a körlektionen

Idag klev jag upp och kom genast på vad jag skulle göra och vart jätte nervös. Skulle ta min första lektion, så var bara att ta bussen in, fick sitta och vänta ett tag på körläraren men de var jätte trevliga där så det gjorde ingenting. Lektionen gick bra, vi körde upp vid sidsjön sedan runt i södermalm. Så himla svårt med en ny bil som kopplingen tar direkt på samt bromsen.. vilket inte jag är van vid precis. Men han tyckte jag körde mycket bra, så de kommer nog gå bra detta. Hoppas på att få kortet inom kort iaf, eftersom jag tänkt att göra intensiv. Målet är innan julafton!

Snart Elin kan jag skjutsa dig ;)


Kommentarer
Postat av: elin

åh vilken fin bild :D hahahahah

jag hade väl precis tagit körkort där? HAHA

2009-10-11 @ 13:42:44
Postat av: Stina

Japp, första turen när vi skulle hämta tilda och du körde med handbromsen i och bilen hoppade! :D

2009-10-11 @ 20:44:43
URL: http://msstina.blogg.se/
Postat av: elin

YEAAAH!!! :D DET VAR KUNG!!!

2009-10-11 @ 21:07:42
Postat av: Mikaela

Duktig tjej Stina! Då kan ju du hämta och skjutsa mig :')

2009-10-12 @ 18:07:06
URL: http://mikaelaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0