Stressig dag!

Ja, idag känner jag bara för att skriva ner något onödigt för att det var ett tag sedan!
Kan ju för omväxling berätta vad jag gjort idag, har gått i skolan men ida och jag gick från sista lektionen för jag hade "halkbana" och ida var "sjuk". Vi letade present till våran jossie som har fyllt 18 år och vi ska nämligen dit på fredag:D Iaf, sedan satt vi oss på barista i sängen och snackade, till min förvåning såg jag en person jag inte sätt på länge! hihi.
Sedan drogs det iväg till jobbet där jag varit från 5-9, även fast jag varit i full gång hela dagen ville jag inte gå hem.
Sällan jag missar en träning men idag var jag tvungen att jobba och har ju tränat måndag och tisdag, så fick bli att gå dit efter jobbet och latja lite boll med Jimmy tills träningen var slut.
Har ont i hela kroppen också, pricken över i:et. knäna, benhinnerna, tungan (finns en bra orsak), ryggen, magen, huvudet, höften.. ja, urs säger jag bara.

Så nu sitter jag här och känner att jag måste gå ner i varv
Kan inte ens sitta still känns det som, vill ut och springa men det är för mörkt och det kan ju faktist komma någon läskig gubbe, så får gå ut och gå i morgon eftersom vi inte har någon idrott första timmen utan nå hjärt och lungräddning. Tycker det är tråkigt, idrott skare va, svett inge jäkla ombytta lektioner där man sitter och har teori som man ändå har 24/7 på skolan.

Allt från mig, skriv gärna om ni vet var man kan få tag i Gossip girl säsong 1, episod 13. hittar inte den på svensk text vilket är behövligt.



Kommentarer
Postat av: Bea

tack :D

2009-03-26 @ 01:35:00
URL: http://beatriice.devote.se
Postat av: Matilda

uppdatera vettja ;)

2009-04-02 @ 00:15:34
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0