Barnslig tröja

Hade prov i juridik idag, gick sådär dåva! Så ida och jag gick till waynes och prata om livet och skratta :D alltid lika roligt med dig <3
Åkte sedan på birsta och köpte en ursöt tröja som pappa trodde va pyamas men de skiter jag i för jag har på mig det jag vill efter humöret. Kände mig glad, barnslig och färgglad idag så vart en lite barntröja typ!
Men egentligen är det nog så, att man köper kläder efter hur man mår. För mår man piss och så köper man typ svarta kläder men känner man sig glad och så (som jag gjorde idag) köper man nog mer roliga/färgglada tröjer. Så är det iaf med mig. Nog är det snyggt med svart, inte så jag mena men alltså i det stora hela. Dock är typ halva min garderob svart, men länge sedan jag mådde piss. Aja, vet inte om jag pratar mot mig själv eller något sånt.


Kommentarer
Postat av: Ida the best

hihi vi har alltid kul stumpan min<3 barnslig? han håller ju förfaan i en pistol:D haha.. alltid lika rolig jag..

2009-03-10 @ 23:20:17
Postat av: Linus

Fan va snygg tröja

2009-03-10 @ 23:38:24
Postat av: linus

less jag blir.. vafan är det för jävla fake linus som kommenterar på alla bloggar, im the one and only linus(the handsome one)

2009-03-12 @ 23:53:49
Postat av: Alex

Den är ju fan rosa:O

2009-03-13 @ 00:37:15
Postat av: stina

DEN ÄR ORANGE :O

2009-03-13 @ 00:40:42
URL: http://msstina.blogg.se/
Postat av: Ida the best

den är typ korallfärgad:O så de så! HA

2009-03-13 @ 16:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0