Avslutad säsong

Jaha, då var innebandy säsongen slut då eller ja iaf matcherna, träningarna fortsätter med cup innom laget uteträning och cup i falund.
Är sådär nöjd med resultatet i serien, för mycket insläpta tycker jag fy skäms på målisen! ;)
Men kul att vara med på poängligan som målvakt iaf, 2 ass lika som förra året så ingen förbättring men.
Men första året i div 3 och hade siktat på mitten så efter det målet tycker jag att vi gjorde det ganska bra, vart inte mitten utan lite längre ner och med dåligare reslultat än väntat, men det blir en läxa bara.

Dagens träning
Hade förresten en till målis som var och tränade med oss idag, så kul att köra med två målisar eftersom man har något att tävla mot på matcherna och så. Ganska tråkigt när det är plintar eller liknande i ett mål.
Men det var en himla tempo idag på träningen vill jag lova, riktigt kul att träna då det är tempo och glada miner :)

För er som inte håller koll, spelar jag i Alnö IBK


Kommentarer
Postat av: ida

kul med en till målis! :D

träningarna ger så mycket mer när det är bra tempo och med glada miner! :D

2009-03-08 @ 22:28:03
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Linus

bra säsong stina! :D

2009-03-09 @ 23:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0