TVhörlurar, love!

Toppen dag med mycket skratt på jobbet, riktigt bra jobbkompisar! Fick åka hem med Karin idag för bussen skulle inte komma förns om en halvtimme, så det var skönt! Så nu vet jag hur jag cyklar till jobbet också, så nu är det bara att köpa en tantcykel med en korg, tror jag vill ha en röd/svart eller något! De är så söt.. Undrar jag om Elin blir avis som ha velat haft en tantcykel hur länge som helst!

Nu sitter jag här med tvhörlurarna och kollar på 2 and a halv men i sängen, så roligt program! Grabbarna sitter i soffan och har det mysigt tror jag, har nämligen Sundsvallsbesök av Victors kompis Andreas.
Så skönt med tvhörlurar, man kommer in i sin egen värld, hör ingenting annat än TV:n.
…Blir tydligen bestulen nu på tv:n för de ska spela något tråkigt dödarspel som jag blir tokig på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

andre heter väl victors kompis ändå va?

2011-02-22 @ 23:00:58
Postat av: Stina

Helt sant... Skrev fel!

2011-02-23 @ 22:19:07
Postat av: Pa

Vad stora ögon du får när du klämmer ihop huvudet med hörlurarna....

2011-02-27 @ 16:07:13
Postat av: Jossie

Söt du är då gumman! Haha!

DU.. Om två månader så kommer vi :D :D

Yaaayy! :D

2011-03-01 @ 10:18:43
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0