Balen och så

Sitter just nu hemma hos Kajsa med hon och Elin. Ikväll är det troligtvis bada i min jacutzi, ungarna har tjatat några veckor så man kanske får ge sig?
Det är ju mitt i allt studentfirande, och balen i lördags var något utöver det vanliga. Så himla roligt att få klä upp sig och se alla! God mat och inget kunde gjort kvällen bättre.
I morgon blir det att ha fika med klassen sedan gå ner på stan för att sätta oss på någon uteservering och äta samt ta några kalla. KANONERS! På kvällen blir det veckofesten troligtvis, ingen biljett men stämpel vid 10 sen går man tillbaka till förfesten kanske? Man får se hur kvällen urartar sig.

Jag och Dag vandrar in i på södra bergets hotell


Jag och Elin <3


Jag får en puss av Dag


Alla vi tjejer, så bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0