KÖRKORT!

Äntligen äntligen säger jag bara, det var på tiden om man säger så. Så himla skönt när han sa "ja men det här gick ju finfint, grattis" de orden ekar typ i mitt huvud nu. Var nära på att hoppa på karln, för jag var ganska nervös under hela körningen. Men han var ganska snäll tycker jag, dock vart jag ännu mer nervös när jag fråga christian (som jag körde förkörningen med) om han var snäll och han skaka på huvudet.. Inte kul! Han var väl ganska tyst under hela körningen, ställde någon fråga då och då.. Hatar tråkiga människor som inte har någon humor, hade han kugga mig hade jag vidit av ***** på honom!
Men nu gjorde han inte det så det var ju bara bra!!

Åkte direkt hem och hämta bilen, hur läskigt var det inte att sitta själv för första gången, man är ju så van att någon sitter breve och säger vart man ska och hur man ska göra. Men det gick ju bra iaf, hämta Kajsa och körde runt lite för att vänta på lina och linnea för vi skulle på birsta.

Nu sitter jag här iaf och är helt slut efter en lång dag, kom hem från träningen för ett tag sedan också. Alltid lika roligt att träna!!

och nej.. det är inte jag på bilden, jag lovar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0