Då var det dags igen!

Japp, precis som överskriften säger så ska jag börja blogga igen. Jag och blogga har verkligen gått i vågor, har tyckt om att skriva när jag har tid/lust och något vettigt att säga. Dock kan det där sista strykas ibland för det är ganska kul att skriva även fast man inte ha något vettigt att dela med sig utav. Men nu ska jag göra ett nytt försök, tror det ska gå bättre iaf.

Idag har jag iaf varit hemma för vaknade upp med världens huvudverk så stannade hemma, men nog vart det mycket gjort ändå.
- Damsög
- Torkade golv
- Skrev klar en uppgift
- Gjorde mycket god mat

- Ute och gick
Så nog var jag duktig ändå fastän jag var hemma från skolan.


Bilden har inte så mycket med texten att göra, förutom att jag ser helt utsliten på bilden precis som jag kände mig i morse.
(i like ghost, so i try to be one)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0