Cup i falun

Har varit dålig att uppdatera idag, men har ju en orsak. Slutade kvart i 5 och sedan gick jag hem för att plugga och sedan kom linnea och lina för att hämta upp mig till träning, och nu sitter jag här nyduschad och slöpackar lite inför i morgon.

Blåmärken blåmärken, efter varje träning kommer det fram ett nytt. Det känns dock inte när man får dem, eller efter de syns bara och är allmänt tuffa, haha nä men det ser hårt ut!
I morgon laddar vi om för en tuff helg i falun där vi har motstånd som IBK Aston, Hofors IBK, KAIS/MORA, IBF Falun Ungdom. Så det kommer inte bli slöa matcher precis, men de som är roligt också!

(måste även lägga ut en video på mig och linus som vi spelade in i dag, hyffsat ful video!! men de kommer när jag kommer hem)




Kommentarer
Postat av: D

Såg ont ut de där!

2009-09-11 @ 12:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0