Hemma från cup

Då var man hemma från en mycket rolig och lärorik helg nere i lilla Falun, har ni inte varit delaktig här inne så mycket så kan jag ju berätta att jag varit på innebandycup.
Vi gjorde det mycket bra och fick tuffa matcher, hade inte hela laget heller mycket skador och sjuka. Men vi vann 3/4 matcher i gruppspelet så kom tvåa, var redan klar på lördagkväll innan vi hade sista gruppspelsmatchen på söndag morgon. Så det var bara att ta nya krafter inför semin mot KAIS/MORA, men det gick ju inte hela vägen så förlora med 4-2. Ingen final för våran del så vi tog vårat pick och pack från klassrummet vi bodde i och åkte hemmåt.

Matchresultat:
(Gruppspel)
Ankarsvik BK Dam - IBK Aston                4-0
Hofors IBK - Ankarsvik BK Dam               2-6
Ankarsvik BK Dam - KAIS/MORA 1           0-4
IBF Falun ungdom 2 - Ankarsvik BK Dam  1-3
(Semifinal)
KAIS/MORA 2 - Ankarsvik BK Dam           4-2
(Final)
KAIS/MORA 2 - IBF Falun Ungdom       4-1


Som ni såg vann KAIS/MORA 2 allt, de var duktiga men vi kunde tagit dem om vi hade fått lite mer tid, vart 3 snabba mål som sänkte oss lite men vi kom igen på slutet.

För att komma in på lite annat så sov man inte det skönaste heller, kom på efter ja blåst upp madrassen att den hade ett cm-hål så tejpade men på natten kände jag att de inte var så bra med tejpen för all luft hade åkte ut så låg med hela kroppen på marken. Inte så skönt vill jag lova, hårt. Men tejpade lite bättre (trodde jag) till andra natten, men vaknade igen mitt i natten av att jag låg med hela kroppen på marken och hela höften domnat bort eftersom jag legat på den, har ont i hela ryggen nu. Skönt med att sova i sin egen sköna säng nu iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0