Projektarbete

Måndagar måste bannlysas egentligen, eller så kan ju vi få bättre schema, det kanske är lättare. Går från hav 9 till klockan 4. Man vill heller inte gå hem och göra allting hemma, för dels gör man nästan aldrig det utan man sätter sig vid tv:n och kollar på något uruselt program och sen har vi ju bästa lektionen på sista timmen "projektarbete", där är det allt det praktiska om UF (ungt företagande). Ida och jag har länge fundera på vad vi ska ha för företag, tur att vi fick den här lektionen till brainstorming, eftersom jag tror alla behövde det. Men efter ett tag så kom vi in på en idé som jag kom på för jätte länge sedan, men vi har sagt att man inte kunde vara två eftersom det blir för mycket att göra på ett år. Men då frågade jag Elin Elin och Jossie om de var intresserad och de var dem så klart. Läraren tyckte det var en toppen idé också, så vi 5 tog händerna i mitten och satsade på att detta kommer vi göra bra!

Kan dock inte säga än vad det är eftersom någon annan kan ta idén. Men kommer ut med det senare!
Tills vidare ska jag åka på klubbkväll på Sport & Funktion nu en timme typ och leta lite innebandy saker (våran tränare som jobbar där). Sedan är det träning i skitlokalen här på vackra alnö.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir säkert bra det där :)

2009-09-08 @ 00:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0