Premiären avklarad

Japp, jag är helt ärlig jag har faktiskt smakat på surströmming. Ärligt talat är doften värre än vad smaken är, dock var det lite för salt men helt okej, inget jag skulle sitta och äta till en middag men på en macka var det okej.

Dock syns inte surströmmningen men den ligger faktiskt längst ner, öste på med annat så att det inte skulle smaka så mycket. Men nu kan jag i alla fall säga att jag ätit surströmmning (t o m utan att bli sur, jag är på toppenhumör!)


Ska kila till tilla nu och vara en stund med henne Elin, Robin och Kajsa. Kanske lite Wii spel, man vet aldrig vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Hanna

urs och fy vad äckligt det är med surströmming :P

2009-09-05 @ 02:09:27
Postat av: Daniel

du är ju konstig du! haha

2009-09-05 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0