Fullt upp!

Det känns som jag hela tiden har någonting att göra, varje dag står det iaf något på varje dag. Dock ser planeringen i innebandyn tajt ut, ganska mycket med laget och sånt.
Ser framemot faluncupen nästa helg iaf, kommer bli roligt att komma igång och göra något med laget.
Imorgon ska ida och jag gå på gym iaf och gå på ett pass, inte riktig säker på vad det blir än, men brukar bli spinning så det är nog ingen skillnad från den här gången.
Efter tänkte jag svänga förbi på centrumbutiken och hämta pinkbiljetterna :D LÄNGTAR!!!
Sedan bär det av till Ean (elin, min kusin) för att kolla in hennes och Fridas nya lägenhet, även "hänga" där ett tag med dem

Sitter just nu och funderar på vad jag ska ha på mig i morgon, hinner aldrig välja kläderna på morgonen när jag börjar halv 9 utan får ta fram något på kvällen dock brukar det alltid bli så att jag väljer något annat.


Bilden har inget med inlägget att göra, men jag kom nyss på hur mycket jag saknar london, och den resan.
Måste göras i repris!

Kommentarer
Postat av: D

Jadu samma här! :P

2009-09-02 @ 21:47:59
Postat av: Anonym

blir alltid så när skolan börja! keep it up!

2009-09-02 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0