Fotografering

I morgon är den årliga fotograferingen på skolan och våran klass knäpper runt 3 snåret. Man vet aldrig hur man ska se ut för jag är jätte dålig framför en kamera. Även kläderna och håret, man ska ju alltid göra sig något speciellt på fotograferingsdagen, som förra året gjorde jag lockar i mitt hår vilket jag aldrig ha, eftersom jag inte passa i det. Såg liksom ut som skolans tönt. Så det året tog jag bara upp fotot ur kuväret sedan stoppa ner det och skicka tillbaka. Man ska ju egentligen se ut som man göra en helt vanlig vardag. I så fall skulle jag se ut som skolans slöaste tjej eftersom jag alltid försover mig.
Malin är nog jätte glad på mig vid det här laget eftersom hon alltid får stå och vänta typ 1-5 minuter. Men alltid skönt att få den där extra halvtimmen och slå av väckarklockan och somna om, finns nog inge bättre!

Näe, så i morgon blir det orginellt. Det är ju också sista skolfotograferingen i mitt liv, så det känns lite konstigt. Känns som allt man gör är "den sista gången man gör detta". Men man kanske bara tänker så eftersom man längtar såtill studentveckan och alla studentfester börjar! Can´t wait!

Vårat klassfoto förra året..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ganska gammal du då;)

2009-09-08 @ 00:17:51
Postat av: Vanessa

SV; Tack! :)

2009-09-08 @ 07:34:17
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: Matilda

du kommer ju att fota till studentfoto också, så näst sista ;)

2009-09-08 @ 08:34:43
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: K

sv: haha ja det var verkligen inte vackert!! :p

2009-09-08 @ 12:57:06
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0