18 år.. snart?

Fick hem ett brev av sundsvalls tidning igår och var väldigt förvånad, för fattade inte precis varför de skulle skicka något till mig. Men så klart var det ett brev om att jag snart fyller 18 och ska skicka in någon liten artikel om mig, vilket alla får. Men det kännes ändå som om snart är det, snart är jag också 18, och inte de där fjuttiga 17 åren. Det känns sån stor skillnad när man säger det "hej jag är 17 år." eller "hej jag är 18" det känns ändå som en stor skillnad.
Så nu är det snart dags för stor kalas för mig och ida (hon fyller 3 dagar efter mig). Sedan två veckor efter så åker jag och Elin till sthlm i 6 dagar för shopping, leva livet och se PINK! Ida kommer även ner på tisdagen då det är pink, men Elin och jag drar ner på fredagen innan.


Kommentarer
Postat av: ida

Gu vad kul!

Ja just ja. Du fyller ju år samma dag som syrran min! :P

2009-09-05 @ 00:31:06
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0