Brådings missbruk

Kollade på Du är vad du äter, där Sanna Bråding var offret. Stackars liten människa säger jag bara, hur mycket ha inte hon gått igenom? Jo alla missbruk man kan tänka sig förutom spelmissbruk.
Jag hade absolut ingen aning att hon hade varit så långt nere i skiten, man har väl läst om det nån gång men inte mer.
Tragiskt att hon fick anorexi när hon va 11 år, då är man ganska liten, går typ i 4an eller något.

Aja, nog om henne. ikväll blir det myskväll med Elin, känns som det var år sedan vi var ute. Men har inte orkat eftersom det är så mycket i skolan så på helgen vill man ha helg och "chilla" till fullo. Ta mjukkläderna, skippa sminket, se nån bra film och spela match, så ser väl de många helgerna ut.
Förutom förra helgen då vi jobbade på SM, vilket var det tråkigaste jag gjort, men träffa Gunde Svan fick man ju iaf. Jag kan ju absolut ingenting om skidor så när vi sätt Carlott Kalla o Gunde så hade jag sätt alla som jag visste åkte längskidor. Men ja mena hur roligt äre o titta på några som åker på nå smala, långa plasträmsor? inte ett dugg, ingen action ju!


Kommentarer
Postat av: anna

haha plasträmsor xD

2009-02-06 @ 19:07:40
URL: http://msstina.blogg.se/
Postat av: Daniel

haha härlig du är!

2009-02-06 @ 19:56:48
Postat av: Frida

Bra sagt där, skit tråkigt att titta på! <3

2009-02-06 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0