Chris Brown riskerar 9 års fängelse

Sångaren Chris Brown greps i går natt för misshandel på flickvännen Rihanna.

Både Chris och Rihanna ställde in deras uppträdande igår kväll på Grammisgalan, tog bilen och for iväg.
Senade på kvällen kom ett nödsamtal in till polisen om att en kvinna skulle blivit misshandlad av Chris Brown. Vilket visade sig vara flickvännen Rihanna, som hade två bulor på båda sidor av huvudet, brutet näsben och rivmärken.
Chris lämnade in sig själv med hjälp av sin stjärnadvokat Mark Geragos, men släpptes mot en borgensumma på 50000 dollar.
Chris misstänks för kvinnomisshandel och riskerar 9 år i fängelset.



Mycket rykten kring dem nu förtiden. Speciellt om att Rihanna skulle vara gravid, vilket inte är så troligt eftersom de skriver så mycket i veckotidningar som inte är sant.
Men också att Rihanna skulle varit otrogen mot Chris med sångaren Kanye West, vilket man får tro vad man vill om.

Man vet ju att hälften av vad som står i veckotidningarna är inte sant utan bara för att locka läsare, men ändå köper man den?! Men jag tycker det är ändå ganska kul att läsa om vad kändisarna har för sig :)

Apropå veckotidningar så har jag funderat på en sak. Alla vet hur spännande och lockande en veckotidnings framsida ser ut? Intresseveckande notiser som man vill läsa, men sedan när man köper den så står det typ litelite om det typ någonstans att man inte ens hittar det?
t e.x "allt om Lindsay Lohans liv med sin nya flickvän" och när man äntligen läser om det så står det typ att hon hittat en tjej och de verkar lyckliga punkt?! nämen de var väldigt intressant du.


Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: ja jag tror jag ska göra det! de flesta har jag sagt att jag ska prova! :)

och angående något helt annat, jag tänkte göra din design nu. är det något du vill säga innan jag börjar? skulle vilja ha dina uppgifter också!

2009-02-11 @ 09:33:13
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: ida

Haha! Ja.. Man blir lite lurad på pengar p.g.a.v dom där kändisskaveller-tidningarna! :O :P

2009-02-11 @ 10:28:15
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Ida the best

haha... ja håller med dej..=)

2009-02-11 @ 19:27:24
Postat av: Matilda

gumman, jag ska göra bloggen ikväll! :O nu är jag så nervös att jag knappt kan tänka!

2009-02-12 @ 14:39:42
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: ja det känns bra :D

2009-02-13 @ 23:14:32
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0