Adolf Hitler

Okej, ska ge det här med blogg en ny chans, alla brukar ju typ ha något tema i sina bloggar, typ mode, mat, sport eller något annat tråkigt. Jag tycker det är as tråkigt när det handlar bara om en sak varje dag. Men här ska det bli andra bullar. Dock har jag aldrig tidigare bloggat, men ska ge det ett försök iaf får se hur långt det räcker. Men ju mer som chekka bloggen ju mer vill man ju skriva.

Iaf, läste för ett tag sen en artikel i aftonbladet att de hade döpt sin bebbe till Adolf Hitler, ja mena då måste man ju bara vilja ha uppmärksamhet?! Dock såg föräldrarna ut som att ha jobbat på nå förintelseläger eller något, iaf pappan.
Appropå Hitler så vill jag se nya filmen Valkyria, men ändå inte för folk ha sagt att den är asdålig, vilket kan vara en bra sak för då förväntar man inte sig så mycket av den heller.

i have made it trought my first blogginlägg, wey credits to me!

Kommentarer
Postat av: Alessandro Mafioso

Och man söker inte uppmärksamhet om man vill döpa sin "bebbe" till Pippi?:o =D

2009-02-05 @ 23:25:51
Postat av: stina

äh, de är ju ganska sött. skulle dock aldrig gö de ;)

2009-02-06 @ 12:52:57
Postat av: nathalie

alltså.. nu för tiden är människor knäppa. ADOLF HITLER VAR EN DÅLIG MAN. ingen vill väl ha dåliga barn. höhö, ungen kommer förknippas med det....

2009-02-06 @ 15:19:40
URL: http://bjorklundnathalie.blogg.se/
Postat av: hmm

Lär dig att stava och skriva, då kan det nog bli bra.

2009-02-08 @ 16:46:37
Postat av: Anonym

ditt första blogginlägg, jag hoppas det tar slut där!

2009-02-09 @ 13:01:24
Postat av: Stina

Jag bry mig inte, jag skriver om vad jag vill. stör du dig på att jag skriver som en kratta, så har jag ett tips.. LÄS INTE!

2009-02-10 @ 00:32:15
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0