drömmer mig bort

Mötet gick bra, trodde det skulle bli långtråkigt men det var mycket info och vi fick reda på mycket, fikat var ju gott också. Kladdkakan tog slut, den vart himla god, bland de bästa jag gjort för antingen blir de för torr eller för kladdig att de blir som att man inte ens haft den i ugnen.
Tilda och jag var hurtig att vi tog cyklarna upp, tantcyklar är väl något i högklass iaf!
Efter mötet rullade jag hem till Elin där Ida, Simon och Kajsa satt och gotta sig med godis och step up.

I morgon börjar allvaret med lektioner och ställa väckarklockan. Första dagen på sista skolåret, jag kommer ihåg första skoldagen i ettan som om det vore igår, man gick med en ny ryggsäck på ryggen och mamma i handen, och fick se alla sina nya klasskamrater. Det måste ju varit en av de lyckligaste dagarna i livet, man ville verkligen till skolan och man hade gått och väntat i flera månader på att just den dagen skulle komma.

Hade ingen på första skoldagen, men här är jag när jag fyller 5/6 år.


Nu ska jag sluta med att hamna djupt nere i drömmarna och tänka på att jag ska upp vid 10 för att ha en del saker att göra innan malin kommer och hämtar mig vid halv 1.

Kommentarer
Postat av: Ida the best

vill tillägga att du snogge min cykel ( elr mammas cykel) för att at dej till ditt lilla möte;)

2009-08-24 @ 23:27:25
Postat av: Stina

jag skulle vara snäll att skjutsa hem den till dig för att påminna dig din otacksamma lilla du ;)

2009-08-24 @ 23:30:25
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0