fartfylda lördagen

I 3 dagar har jag bott hos min kära Elin eftersom hennes mamma och pappa har åkt till london över helgen.
Jätte mysig och skönt, det fick mig att fundera om man ska flytta själv först till lägenhet eller om man ska flytta med nån kompis, jag tror själv att jag skulle stormtrivas med att bo själv, eftersom jag är ganska självständig och kan ändå göra mat och brukar städa, jag tror nog jag skulle klara mig bra att bo själv.

I lördags drog det iaf ihop sig till fest hemma hos Elin, kom hyfast med folk och det var faktiskt trevligt :)
Kvällen började med grillning (trodde vi) men p.g.a det fina vädret vi har här i sverige (ironi) så fick vi slå på spisen och steka köttet vilket inte blir lika gott, men det funkade trotts allt.
Sedan började det med att matildas kille och hans kompis kom, sedan bara ramlade det in folk (killar). Det som var det roligaste var att vi började med 6 tjejer sedan kom det bara killar, inga mer tjejer. Men det var roligt ändå! :)

Dock bara bilder från början av kvällen.

Jag och Elin gör mat

Tilda och Kajsa är nog peppad

Linus och Elin

Ida Tilda jag och Oskar som skrattar åt min hand?

Coola Grabbarna

Kommentarer
Postat av: kajje

nice kväll de där:D

2009-08-24 @ 17:17:05
URL: http://knils.blogg.se/
Postat av: Ida the best

JA men det är ju killarna som är välkomna;)

2009-08-24 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0