Nya glasögon ny frilla

Idag har varit en lugn dag på jobbet, så har hunnit med att plugga vilket är bra eftersom jag måste bli klar med det någon gång. Tycker inte om när man inte har något datum då det ska vara klart.
- för er som inte vet det så håller jag på ta en certifigering mig inom placeringsrådgivning, vilket är väldigt intressant. inte bara för jobbet utan för sitt privata också.

Vi skyndade oss när vi hade stängt för alla ville hem så fort som möjligt, vilket var bra eftersom vi skulle få finbesök av Victors pappa och farbror. Vi hade jätte mysigt, åt färska kräftor och räkor det blev lyckat, hann inte ta någon bild på allt skal men kan ju meddela att det blev en del..

Under tiden jag inte skrivit har jag hunnit skaffat nya glasögon och klippt mig kort. Bild kommer inom kort!

Här är iaf en bild när jag inte kunde bestämma mig vilka jag skulle ha, men när jag tog på mig tre glasögon så jag kunde se bättre, då blev valet "glasklart"..



Jag har även bokat flyg hem vilket ska bli jätte skönt, saknar min familj, har aldrig varit borta från dem mer än 2 veckor, så det känns lite konstigt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygg frilla och brillorna var inte dåliga dom heller! :D

2011-03-17 @ 11:03:04
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0