Sundsvall

Är i Sundsvall nu och hälsar på, känns konstigt att säga att man är gäst i mamma och pappas hem. Fast det känns fortfarande som "hemma" såklart. Igår vart en lång dag då jag klev upp tidigt och åkte och sa hejdå till victor och hans familj som skulle till Åre över helgen bara. Sedan åkte jag ner på mitt gamla jobb innan de öppnade och sa hej till alla, så roligt att träffa gänget igen, ingen slår dem!
Efter det åkte jag hem till mormor och morfar och åt lunch, då mammi också var där. Gott med paj! Fick även en pajbok samt pengar, mormor och morfar de kan de!
Sen åkte mamma och jag på birsta och mötte upp min syster, vart en hel del shopping. Bland annat ett par skitsnygga skor från Vagabond. Träffade bland annat Kajsa och Erika där, Kajsa började typ grina när hon såg mig, kändes verkligen som man har varit borta så pass länge då.


Sen åkte vi hem och beställde mat, tänkte gå ut och äta men kände att det är ju mycket mysigare och sitta hemma och äta. Såg även unstoppable, andra gången för mig men jag tycker den är riktigt bra, spännande om inte annat.

Så det vart en mysig kväll med familjen, vilket behövdes efter 1 och en halv månad borta från dem.
Nu blir det att snart åka och handla mat, sedan kommer tjejerna för middag och utgång!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

allt bra med dej? jättefin blogg!!

2011-09-06 @ 20:16:57
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0