Besök på båtmässan

Nu är vi hemma från biokväll, såg Little Fockers som var hur rolig som hellst. Nästan lite roligare än de andra tidigare filmerna. Gick dit och hem, vilket var skönt att få en liten kvällsprommis, men är kall om öronen nu. Victor sitter här brevid mig och spelar Tap zoo som jag råkat göra han beroende utav. Ganska kul att se, han som tjatade att se Crocodile Dundee hela dagen men sitter fastklistrad med mobilen och tittar upp om det smäller till eller något.
Annars idag har vi varit på båtmässan med P och Sara vilket var roligare för grabbarna tror jag. Helt galet stora ögon fick de direkt. Klart det var intressant och fränt och se alla storbåtarna och gigantiska motorer.
(Förresten så ville Victor att ni skulle få veta att han gjorde sockerkaka medan jag sov i morse, så vaknade av att han kom med en sked och bad mig smaka på degen, jätte lyckad vart dem faktiskt!)


Här kommer lite bilder på båtmässan..



Denna båt gick vi faktiskt in och kolla, skit frän"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0