Biolördagskväll

Nu sitter jag här efter fått vilat en stund i sängen, somnade till men vaknade utav av radiotjänsten ringde och skulle säga att inte jag betalar för min tv i mitt nya boende.. Då kontrade jag ganska lätt med att säga "Joorå, min pojkvän betalar det, HA!"
Vart ganska trött efter träningen idag, vart på gymmet i 2 och en halv timme, eftersom Zumban jag gick på var helt värdelös, var kanske tränaren.. men allt var dåligt med det tyckte jag, låg musik, hörde inte instruktören, och dåliga och inte alls jobbiga danser.

Idag är det ju som ni kanske vet redan lördag, så då tänkte att vi måste göra något tillsammans, så jag och Victor ska iväg på bio och se "Gullivers resor" på 3D. Blir nog spännande eftersom jag såg den så mycket när man var liten. Skriver hur den var sedan!

Nu blev det skål med rödvin.

Ha en bra lördagkväll alla!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad söt blogg du har :)

2011-02-20 @ 00:57:19
URL: http://miimmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0