Alla hjärtans dag

Har inte blivit så mycket till en romantisk kväll man föreställer sig, men jag tycker ändå att vi har haft en toppen kväll. Jag jobbade till 5 och sedan åkte raka vägen hem där han sitter och pluggar stackarn. Gjorde lite pasta carbonara (carbonada som jag säger på mitt språk), sedan smälte maten lite med tvtittandes och städning. Sedan gick vi ner på gymmet, då det var första gången för mig vilket var jätte roligt. Fräscht och nya maskiner, så sprang och sedan körde lite styrka med V, var där dryga 1 1/2 timme, så det var bra tycker jag med tanke på att jag inte gymmat på ganska länge.
Hann prata lite med Ida också, himlarns vad jag saknar alla där hemma har jag kommit på, alla underbara vänner och familj. Men det är bra att jag har stödet från dem att de tycker jag gör rätt, plus att jag har min pojkvän i närheten hela tiden, eller iaf i samma stad.. Eftersom vi har klarat av några månader med 80 mil emellan oss, dock har det inte gått mer än 14 dagar mellan vi träffades. Men nu vill jag inte ha det så något mer faktiskt..
Hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag!
Vi två i Egypten där vi var i december, underbar resa.
(Hår över hela ansiktet, men annars en fin bild)

Kommentarer
Postat av: Nattis

Vad kul att du börjat blogga igen så man ser vad du har för dig! Härligt med flytt också! Saknar dig lille vän, jag kommer förmodligen åka till gbg i juni! :D

2011-02-15 @ 09:20:14
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: Jossiepossie

Glad alla hjärtans dag min älskade vän :) <3

2011-02-15 @ 09:49:25
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/
Postat av: amanda-en tjej på 14 vintrar

sv; tack så mkt!:) du också :)

2011-02-20 @ 09:37:08
URL: http://maandiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0