2a Tatueringen

I tisdags var elin jag och kajsa iväg för att göra allas andra tatuering, jag var inte så nervös men när jag satt mig i stolen skakade och väntande bara på att nålen skulle sticka in i ryggraden, trodde det skulle göra asont men det var inte så smärtsamt, satt och lyssna på elvis. Nu vill jag inte vara jätte tuff och säga att det inte kändes något, för det gjorde det!

Dålig kvallle, men typ så ser den ut, står "efter regn kommer solsken"


I kväll blir det mysa med tjejerna, spela spel och snacka som bara vi kan. Babbelbubblerna själva ska krypa ur sitt skal i kväll igen, kul att jossie är hemma också! Så sällan man får träffa henne så får ta vara på de få stunderna.


Kommentarer
Postat av: Jossie

Ja det kommer nog bli en kanonkväll ikväll :D

2010-02-26 @ 18:30:07
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/
Postat av: elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-15 @ 18:32:53
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0