Matlagning till barnen

Vi ska ha grannfest ikväll och sturströmmning står på schemat, men eftersom ingen av barnen här på gatan äter det så fick jag i uppgift att göra tacopaj. Den blev lyckad, som tur var! Jag tänkte faktiskt smaka lite surströmming eftersom jag aldrig gjort det, för annars kan man inte gå runt och säga "men gud vad äckligt" om någon bara nämner det. Så nu ska jag verkligen smaka, så jag kan ha min uppfattning också, inte närhet av någon för de kommande 5 veckorna, kommer ju kanske inte lukta gott skulle jag tro!
Vi brukar ha grannfest, förra gången hade vi långbord på gatan, våran gata är en återvändsgata så inga som far igenom. Men det var himla trevligt iaf, tog ut grillarna till assfalten. Kändes dock lite ovanligt att äta på assfalt.



Måste ju även visa hur fin jag var medans jag lagade maten..
Grannen sprang in genom dörren och trodde jag stod naken! haha

(lång puppa hon måste ha btw)

Kommentarer
Postat av: K

Haha sexig brud ;)

2009-09-05 @ 02:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0