BRUNHÅRIG

Nu känns det som de var längesedan det hände någonting huvudtaget här, så tänkte sätta igång igen. Hänt mycket under tiden känns det som, gått och blivit brunhårig, spelat några matcher och sånt. Men tänker inte sätta igång och berätta vad jag har gjort under två veckors tid, inte så kul att läsa.

Men brunhårig, jo precis. (två dagar sen, kanske lite roligare då). Har totalt lesnat på det blonda håret, som de blev utväxt på inom en vecka när man blonderat det, vilket slet som fan på håret. Så därför har jag gått över och blivit riktigt brunhårig. Vart nöjd och klippte de ganska mycket också, även fast de inte var så slitet men de kunde vara skönt kände jag. Lite blondinbella "brunettbella" stuk över färgen, vill ju inte va som henne precis men a, ni förstår nog hoppas jag.

Bild kommer inom kort.



Kommentarer
Postat av: elin

du vill visst vara som henne ;) JAG VET NOG SNYGGEFAN!!!!!! ;)

2009-09-30 @ 20:05:32
Postat av: jossie

jaa det vill vi allt se bild på stumpan ;D saknar dig! hinner nog hem till er 18års fest ;) kommer hem den 24de :D PUSSS <3

2009-09-30 @ 21:56:17
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0