Värdfamilj

I morgon ska det komma en som ska bo hos oss tills på tisdag, vi ska alltså vara värdfamilj. Hon kommer med "up with people" (personer från hela världen som samlas för en turné runt om i världen). Det ska bli riktigt roligt tycker jag, eftersom vi önskat en person vid 18 års åldern, tjej och från europa. För då kan jag hålla kontakten efter också, hoppas hon är lika dålig på engelska som jag, annars blire ju lite pinsamt.

Uppdatering kommer i morgon, spänt! Mamma och jag ska hämta henne i morgon kl 18.00.
Kom och kolla på deras konsert, lär vara skit bra! Lördag kl. 19.00


Hemsidan:
http://www.upwithpeople.org/


Kommentarer
Postat av: Fader

Föreställningarna är endast för värdfamiljerna, Sundsvall är enda plats i Sverige där värdfamiljerna kan se denna föreställning. Man får gå fyra från varje värdfamilj, konon för oss!



Så bjud för guds skull inte in någon "kleti och pleti" här heller!!!



Vi ser fram mot föreställningen som få utvalda. Lite speciell så där känner man sig ju.

2009-10-16 @ 09:26:22
Postat av: petra

jag har också en som bor hos mig :D

2009-10-16 @ 21:52:01
URL: http://petrusa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0