Sjukling

Som jag skrev igår natt att jag längtade så mycket tills på fredag, tror längtan blev för mycket eftersom jag nämligen dragit på mig feber och hosta samt bankar huvudet som aldrig förr. Något jag kommer på nu är att jag inte har tagit nässpray eller huvudverkstablett, aja! Har bestämt mig för att bli frisk tills i morgon eller iaf fredag.

Måste börja slänga ner saker till tvätten och börja smått o bestämma vad jag ska ha med mig för kläder. Kommer bli så att ja kommer ha med mig alldeles förmycket, vilket inte är något bra för ja ska ju ha med mig mer hem :D


Förresten såg jag världens sämsta b-film idag, hyde via tv:n och den såg bra ut på bilden och när man läste lät den hyffsat bra, orkade inte bry mig så mycket ville bara ha nåogt att fördöja tiden med. Såg iaf Watchmen, och den var helt värlelöst ordagrant sagt!! Handlingen går inte ens beskriva eftersom den inte hade någon handling. Det var typ några gamla hjältar som började dö för att någon började döda dem eftersom ryskana skulle anfalla, förstår något vad jag säger? ... BRA, de gör man inte om man ser filmen heller, så se den inte.

Malin Åkerman i filmen Watchmen


Kommentarer
Postat av: Mamma Till Tea

Tack snälla du. Ginatrico 199 kr hehe .as billig o jätte fin var den ! Kram på dej

2009-11-04 @ 20:24:25
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Till Tea

Tack snälla du. Ginatrico 199 kr hehe .as billig o jätte fin var den ! Kram på dej

2009-11-04 @ 20:24:35
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0