har man stukad tumme får man massage

Sitter här nu efter en lång härrans dag i skolan, tycker jag är duktig som klivit uppp 7 varje dag, eller vänta nu.. två dagar hittills. Nog för att alla andra också gör det.... men a som sagt, lång dag i skolan och jag knallade igenom den. Skönt att börja dagen med in.val där jag har valt bollsport, kul faktiskt synd bara att inte så många var där idag. Körde volleyboll och det gick bra tills jag stukade tummen, IGEN! förstår inte vad volleyboll vill mig direkt. förra torsdagen stukade jag den så den blev blå och kunde knappt röra fingret. nu när de precis hade blivit bra får ja volleybollen direkt på fingret igen, inte så skönt nej! Men tror inte de var lika farligt som förra gången.

Skönt tror jag är dagens ord, haha.
Men de var faktiskt det efter skolan, maten står på bordet sedan får man masage med olja, sedan somnar i två timmar. Var helt behövligt eftersom jag har skita ont i ryggen, tror jag sovit konstigt eller något, och så var jag trött.


Något jag gillar med hösten och alla dess färger, man blir så glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0