FREDAGSMYS!

Jag diggar reklamen alltså!
vad jag vill ha sagt med detta inlägg var att jag längtar tills på fredag (
dock kommer de kanske inte bli att vi sitter inne och myser med olw utan vi ska väl ut och bete oss som två norrlänningar)elin och jag sätter oss på tåget till huvudstaden för att göra staden osäker och se piiiink på tisdag! Då även Ida kommer ner, hemgång dagen efter.

Kanske upptadera lite därnere, så håll koll kanske till och med kommer en och en annan bild :D



Det finns en dag då man kan andas ut
Man slipper chefens tjat och kommer hem till slut
Sens i moved here all i do is mysa mys (Yes we do)
De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör

Snart e de fredagsmys
Hoppas inte föräldrarna stör
Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmys
En soffa o ett ljus ett bord med massa gott
Man kopplar av ihop o mumsar i sig nåt
its totally (mysa x6)

De e dags för fredagsmys
Från kontor till amor
Snart e de fredagsmys
Man drar till tjejen den bor
Nu e de slut på veckan
Det e dags för fredagsmyyyyyyyyss

Det e dags för fredagsmys
Från direktör till chamör
Snart e de fredagsmys
Från vecko stress till glatt humör

Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmyyyyyyyyss

Kommentarer
Postat av: eliiiiin

yeeeah :D:D:D på fredag, på fredag :D:D:D

då sticker vi ;) WEEEY!!!!

2009-11-04 @ 07:43:40
Postat av: Jossie

SV: Tack Stina ! fin bloggdesign du har också :)

2009-11-04 @ 14:08:41
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0