Skitsnack

Hur mycket skitsnack får man inte höra varje dag, speciellt som tjej. Är en kille med om en tjejkväll skulle han ju gå under jorden, jag vet att jag själv är tjej.. vad jag vet iaf. Men så långt som att snacka så mycket skit som en del gör är botten.
Helt absurt, och det jag tycker är värst är man snackar skit om sånt de inte kan göra bättre själv. Då tycker jag bara man kan hålla munnen och har man sånna åsikter är det väl bara att hålla inom sig.

Sånna här människor blir svår att lita på och respektlös, vem vill vara det?

Dagens låt
Chester see - From LA to

Kommentarer
Postat av: Ida the best

japp.. vi båda vet nog vem som kan snacka skit.. hehe;)

2009-03-09 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0