Myskväll med Tilda

Dock kommer inlägget lite efter men har inte haft tid med sånt här.

Men iaf var jag och tilda på barista först i 3 timmar typ och pratade om allt, var så längesedan man var med henne så hade mycket att prata om :) Under tiden tittade alex förbi och skulle han min korg som jag satt i, sedan skulle han på spelning och tilda och jag gick på bio och såg "En shopaholic bekännelser", boken var dock bättre men de var så himla olika så gick inte att jämföra. Men några skratt fick vi till, haha!
Rätt rolig film iaf, kände igen sig i henne ibland.

Efter filmen blev det Ohleary's, bowling och ishocky eller vad det nu heter, med Niklas och Tomas :)
Dåligt värre man kände sig på bowlingen då, medans de skruvar skitsnyggt tänker man på barnrännorna bara, haha.

Knäppt med mobilen, så sämst bilder


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, airhockey heter det gumman :D

sen så skulle jag också vilja kunna skruva klotet precis som dom gjorde, haha.. man trodde ju varje gång att klotet skulle hamna i rännan!

2009-03-22 @ 21:46:13
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Linus

bowling är dödskul!

2009-03-22 @ 21:48:08
Postat av: Matilda

svar: ja det måste nog bli dags med det ;) jo, förresten.. jag ringde tränaren idag och fick provträna, så vi kan ju åka tillsammans dit :)

2009-03-22 @ 22:18:39
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0